Powrót na łono bloga, czyli dawno nas tu nie było

Dawno nas nie było, w sierpniu tylko dwa wpisy (sic!). Ostatnią niedzielę września też przespaliśmy. Ale nic straconego, zabieramy się ostro do roboty. Przez trzy tygodnie milczeliśmy, ale to nie znaczy, że porzuciliśmy planszówki w ogóle. Wiele partii zostało rozegranych, w stare i nowe tytuły. Było dramatycznie, kiedy przegrywałam, ale czasem zacierałam łapki i dumnie prężyłam pierś, kiedy o jeden punkt prześcignęłam Gnoma. Ostatnio dostaliśmy małego kopa, żeby – że się tak wyrażę – ruszyć z kopyta, ale na razie cicho-sza!

Postanowiliśmy stworzyć nową kategorię, czyli owe Bla, bla, bla. I nie, nie będzie ona służyć wyłącznie temu, aby wytłumaczyć się, że jesteśmy wstrętni, leniwi i nie chce nam się pisać. Czasem owszem, może zdarzyć się tak, że zamiast w niedzielę recenzja pojawi się dzień później albo będziemy zawaleni robotą, albo zwyczajnie nie będzie nam się chciało, bo będziemy woleli grać. Ale wtedy dowiecie się o tym właśnie z naszych luźnych wpisów – „Mój drogi pamiętniczku…” itp. Będziemy tu po prostu pisać o tym, co nowego w naszym światku planszowym albo pytać Was jakiej gry recenzję chcielibyście przeczytać.

Niebawem – być może już dzisiaj, być może za kilka dni pojawią się także nowe zakładki na blogu. Nosimy się też z zamiarem stworzenia Facebooka dla Grynaparę, ale co z tego wyniknie, jeszcze nie wiadomo.

Tymczasem, zaglądajcie do nas, piszcie, czytajcie.

PS. Zaraz dwa wpisy: Recenzja i Naszym okiem.

Do następnego!

shubgami

4 komentarze

  1. Ja chcę przeczytać recenzję gry „Pociągi” – Indie

    1. Myślę, że nie będzie problemu, jeśli tylko uda mi się w nią zagrać. 🙂

  2. To czas najwyższy;) Tym bardziej, że jednak jest DOSTĘPNA:D

  3. Przyjmuję to jako zaproszenie. 😉

Skomentuj

