Board games story #2: Rzecz o inności, czyli dlaczego z rodziną nie zawsze najlepiej wygląda się na zdjęciu


Sadzimy rabaty przy Planszy, zatem od teraz ogłaszamy dwutygodniowy rabat (do 25.03.2013) na Agricolę: Chłopi i ich zwierzyniec w sklepie przyPlanszy.pl i w stacjonarnym sklepie Flamberg! 🙂

Zamiast 72,50 zł za grę zapłacisz teraz 65,50 zł! 🙂

Aby zgarnąć rabat, wystarczy, że odpowiesz na następujące pytanie:

Kto z naszej dwójki lepiej ocenił na blogu grę, której elementy wykorzystaliśmy w tym odcinku Board games story?

Kod promocyjny brzmiał będzie: gnp odpowiedź

Zrywaj rabaty i graj do upadłego! 🙂


Partnerem Sadzimy rabaty przy Planszy jest sklep przyPlanszy.pl

PrzyPlanszy

10 Komentarzy

  1. Krowa Luiza jest urocza 🙂

  2. samotna wśród brązowych krów, ale ma charyzmę!

  3. Jejku, ja normalnie nie mogę od niej oderwać się. Gdzie można taką krowę kupić? Bo bym strasznie chciała. Jest cudowna 🙂

    1. Ta krowa (broszka) jest ze mną już bardzo długo. 🙂 Dostałam ją jak byłam mała w z kompletem gumek do włosów i spinek. Wszystkie były przyozdobione taką krową. 😀

      1. A nie masz drugiej takiej do odsprzedania? 😉

      2. Niestety mam tylko jedną, zresztą z całego kompletu tylko ona się ostała. 😉

      3. To pogłaskaj ją ode mnie i daj świeżej trawy. Jest prześliczna!

      4. A tak w ogóle, to czy nie mieszkacie przypadkiem w Warszawie? Bo czytając wasz blog, mam takie wrażenie, że jesteście strasznie fajnymi osobami, z którymi tak chętnie bym zagrała w coś… 🙂

  4. Aniu, mieszkamy niedaleko Katowic. Może czasem bywasz na jakiś konwentach na Śląsku? 1 i 2 czerwca będzie Pionek w Gliwicach. Co prawda jeszcze nie wiem, czy uda nam się wybrać, ale mam nadzieję. 🙂

Skomentuj

