Bla, bla, bla, czyli co u nas słychać?

Zorientowałam się ostatnio, że kategoria: Bla, bla, bla jest nieco zakurzona. Zarządzam zatem jej odkurzenie i trochę was ponudzę na temat: „Co u nas słychać?”. Ostatnio (być może już to wiecie) przyszło do mnie pudło z trzema grami. Recenzję Małego Księcia mogliście przeczytać wczoraj, ale już zerkają na mnie z regału dwa kolejne tytuły. Dolinę Królów ostatecznie udało nam się wczoraj rozpracować. 😀 Instrukcja była pewnym wyzwaniem, ale sytuacja jest już opanowana. Ostatnia wola jeszcze nie ruszona – niebawem oswoję się z zasadami.

Na wczorajszym spotkaniu planszówkowym poznałam nową grę, która mnie zaciekawiła, a mianowicie: Roll Through the Ages: The Bronze Age. Interesująca i świetnie wykonana propozycja dla tych, którzy potrafią się w porę zreflektować i… przestać obrażać na kości. 😉

Myślę, że już całkiem niedługo będziemy mieli dla was nową (fajną?) wiadomość. 🙂 Ale na razie milczymy i czekamy na rozwój sytuacji. 🙂

Tymczasem… jutro nowy odcinek z cyklu Board games story. 🙂

PS. Czego recenzję chcielibyście przeczytać w najbliższą niedzielę? Onirim czy Dolina Królów – piszcie w komentarzach. 🙂

PS. 2. Też jesteście w ciągu planszówkowym? Boję się przeglądać internety, żeby znowu czegoś nie kupić!

Pozdrowienia,

shubgami

12 komentarzy

  1. Zdecydowanie Onirim! 🙂

  2. JimmyPL · · Odpowiedz

    Dolina Królów

  3. Onirim, bo nie znam, a mnie ciekawi. A z ciągiem planszówkowym to staram się walczyć jak mogę 😉

  4. lacki2000 · · Odpowiedz

    to ja dla przeciwwagi poproszę o Dolinę Królów – grałem tylko raz, online, na wariata i o dziwo nie wygrałem z doświadczonymi przeciwnikami 🙂 Ale na koniec już powoli zacząłem jarzyć o co biega.

  5. Dolina Królów

  6. Cracker · · Odpowiedz

    Onirim!

  7. Najpierw Onirim a później Dolina Królów 🙂

  8. a zatem niech i tak będzie! W najbliższą niedzielę Onirim, a w następną Dolina Królów. 🙂

  9. Z postu wynika że Dolinę Królów rozpracowaliście 24.03 (niedziela) a już tydzień później chcecie ją recenzować?!? Żeby wypowiadać się o grze powinniście „trochę” w nią pograć a tydzień to stanowczo na to za mało. Każda bardziej rozbudowana planszówa (np Dolina Królow) wymaga głębszego poznania i nie chodzi mi o reguły ale o jej „możliwości” – nie poznacie ich w tydzień a w każdym razie nie na tyle by się o grze wypowiadać. Peace

    1. Oczywiście masz rację, że grę, rozbudowaną czy nie, należy możliwie najlepiej poznać przed jej ocenieniem. I – wierz lub nie – zawsze do tego dążymy. W Dolinę Królów pierwszą partię rozegraliśmy bodaj 22 marca, a od tego czasu graliśmy już kilka razy – w 2, 3 i 4 osoby. A gdzie tam jeszcze tydzień. Staramy się być rzetelni i przed recenzją gramy naprawdę wielokrotnie w dany tytuł. I wydaje mi się – choć być może się mylę – że lepiej zagrać piętnaście razy w ciągu tygodnia niż trzy razy przez miesiąc. Pisjoł. 🙂

  10. A jak się wg Was skaluje Dolina Królów na 2 osoby ?
    Wiem, że wyprzedzam recenzję ale ta gra chodzi już za mną długo a cały czas nie wiem czy dla 2 graczy warto kupować? A tu jeszcze Onirim będzie najpierw 😦
    Może uchylisz rąbka tajemnicy ?:)

    1. Tak krótko: na dwie osoby chodzi naprawdę dobrze, jest łatwiej niż na cztery, nieco mniej rywalizacji. Choć wydaje się, że przy komplecie graczy Dolina Królów jest najciekawsza, to na parę nie traci wiele. 🙂

Skomentuj

